В Україні введуть електронні трудові книжки

Кабімін схвалив введення в Україні електронних трудових книжок.

Про це повідомила міністерка соцполітики Юлія Соколовська у середу, 27 листопада на своїй сторінці Facebook.

“Сьогодні уряд підтримав ініціативу Мінсоцполітики щодо електронних трудових книжок. Тепер з’являється можливість того, що паперова трудова книжка перестане бути документом суворої звітності і відійде в минуле”, – повідомила Юлія Соколовська.

Вона відзначила, що працівники не повинні будуть збирати купу довідок для підтвердження трудового стажу, якщо втратили книжку, а пенсії і соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично.

“Це дозволить кожному в кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати – це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів – усі дані вже знатиме Пенсійний фонд. Роботодавці не будуть навантажені зайвим кадровим обліком і матимуть завжди достовірну інформацію про своїх працівників”, – додала міністерка.